Hoe komt de naaktkalender aan jouw muur?

Beste scoutsvrienden en sympathisanten

Onze kalenders zijn onderweg! Hou alvast €15 aan de kant om jouw exemplaar te bemachtigen! Maar hoe kan je deze nu aan je muur krijgen?

Koop er eentje via een leider of leidster, breng een bezoekje aan ons kraampje op de kerstmarkt (ter hoogte van cinema Orly) of neem er eentje mee wanneer je je zoon of dochter ophaalt op de scouts na de vergadering.

Geraak je via deze wegen toch niet aan een exemplaar dan kan je een mailtje sturen naar naaktkalender@scoutsengidsenzele.be met vermelding van jouw adres. Dan zorgen wij ervoor dat onze kalender bij jou in de bus geraakt. Bestel je voor 21 december dan krijg je hem ten laatste 24 december in de bus, bestel je voor 28 december dan kan je hem 31 december nog ophangen in je huis. Indien je niet in Zele woont, komen er wel verzendingskosten bij (€6 voor België, €10 voor Nederland). Overschrijven kan op rekeningnummer BE90 7370 3698 5032 met vermelding “Naaktkalender Scouts Zele + naam koper”, wanneer je overschrijving binnen is, verzenden wij je kalender.

Haal dit collecters item in huis en steun onze verbouwingen!