Groepsleiding

Geen goeddraaiende scouts- en gidsengroep zonder een gemotiveerde leidingsploeg natuurlijk... We zijn in totaal met 42 en iedereen is tussen de 18 en de 24 jaar. Het scoutsgevoel zit er bij allen goed ingebakken en dat is ook de reden waarom ze elke zaterdag met plezier vergaderingen geven en gezellig samenzijn voor of na de activiteiten. Het is niet altijd een gemakkelijke taak om leiding te geven en het brengt veel verantwoordelijkheden met zich mee en veel voorbereidingswerk, maar het is een goede training voor het verdere leven. En natuurlijk is het een bijzonder goede en leerrijke wijze van ontspanning voor de studenten én voor de werkenden onder de leiding om hun weekends te benutten. Anyway, we zijn een gemotiveerde groep vrienden die zich elke zaterdag uitleeft en probeert om de leden dezelfde uitlaatklep te geven. Deze groep wordt gecoördineerd door de groepsleiding. Voor inlichtingen, vragen, klachten of om eens een goeie mop te vertellen mag je ons altijd mailen of bellen...

De groepsleiding wordt ondersteund door de groepssecretaris en het oudercomité.

E-mail: groepsleiding@scoutsengidsenzele.be

GSM Wout: 0468 28 01 31