Jongverkenners

De jongverkenners zijn ongetwijfeld één van de spannendste en tofste takken. Iedere zaterdag van 14 tot 17 uur komen wij samen op het scoutsheem in de Eekstraat. In tegenstelling tot een rustige schoolweek is onze zaterdag gevuld met toffe energieke activiteiten die sterk variëren. Voorbeelden zijn sport, technieken, vuren leren maken om op te koken, hindernissenparcours, stadsverkenning, bosspelen, klimmen en vele, vele andere. De rode draad hierin is het scoutisme. Dit staat voor avontuur, samenwerking, andere mensen leren kennen, een stukje van de wereld zien en de rest zie je zelf. Wil je eens ver weg van je ouders en leraren uit de bol gaan met je makkers, dan zijn onze weekends en het jaarlijks kamp zeker iets voor jou. In deze groep zijn alle jongens tussen 11 en 14 jaar welkom. Ga zelf eens op verkenning en de leiding vangt je met plezier op.

E-mail: jongverkennerleiding@scoutsengidsenzele.be