Stam

Je carrière als leiding achter de rug? Heb je nog zin om je te engageren in de scouts en wil je de banden met (oud-)leiding niet laten verwateren? Dan is er nu de oplossing: STAM, een tak van Zeelse oud-scouts!

Wat is STAM concreet?

STAM is het herbeleven van je scoutsjaren! Er worden zowel activiteiten georganiseerd die je terugnemen van kapoen tot jin, alsook het gezellig samenzijn zoals bij de leiding! Dit kan gaan van een BBQ, kroegentocht tot een stadsexplo of een goeie ouwe dikke Bertha!

We houden ongeveer elke maand een bijeenkomst, waar we een activiteit doen die door mede STAMmers wordt georganiseerd. De verdeling van wie welke activiteit ineensteekt gebeurt op onze eerste samenkomst! Kan je een maandje niet? Geen probleem je bent altijd welkom om te komen wanneer je wel kan!

Al een beetje zin in of benieuwd? Schrijf je dan alvast in op de website! Voor de STAM bedraagt het inschrijvingsgeld €35, zo zijn we ook verzekerd wanneer er een heup uit de kom wiegt... we worden al wat ouder, niet?

Moedig alvast je mede-oud-leid(st)ers aan om mee in de STAM te stappen, hiernaast heb je alvast de geplande data! Wij hebben er heel veel zin in en hopelijk jullie ook!

Meer info via stam@scoutsengidsenzele.be of via onze STAM Facebook groep.