23 februari - Sneukeltocht & kampvuuravond

Beste leden, ouders, sympathisanten

Voor een eerste keer organiseren we dit jaar een sneukeltocht en kampvuuravond, dit ter vervanging van de kerstboomverbranding. Een nieuw concept dat hopelijk nog jaren kan blijven meegaan. We willen er vooral een gezellige en warme avond van maken, perfect om de koude wintermaanden af te sluiten.

KORT

• Start: 18u30 – 20u
  • Prijs: Volwassenen €10 (6 consumpties tijdens de tocht + hapjes)/ Kinderen €5 (3 consumpties tijdens de tocht + hapjes)
  • Inschrijven kan via dit formulier t.e.m. 20 februari 2019. (Gesloten)

LANG

SNEUKELTOCHT

Tussen 18u30 en 20u kan je op ons scoutsterrein starten aan de sneukeltocht. Je kiest zelf met hoeveel en in welke compagnie je op stap gaat. Het is een kleine tocht van 5km die aangeduid wordt aan de hand van wegwijzers onderweg. Bij de inschrijvingspost op het scoutsterrein krijg je je stempelkaart mee die recht geven op consumpties aan de 3 stops onderweg. Ook zullen er gratis fluovestjes ter beschikking gesteld worden om te gebruiken op de wandeling. Elke stop voorziet verschillende dranken zoals jenever, glühwein, warme chocomelk, verse soep,…

SPEL

Tijdens de sneukeltocht kunnen kinderen vrijblijvend meedoen aan een spannend ‘kraak de code spel’! Zoek aanwijzingen onderweg en vind de oplossing! Spelpapieren zijn te verkrijgen aan de inschrijvingspost. Kinderen die er in slagen de code te kraken, worden op de scouts beloond met iets lekkers!

KAMPVUUR

Na de gezellige wandeling kom je terug uit op ons scoutsterrein, waar iedereen zich kan verwarmen aan het knetterende kampvuur. Ook op de scouts wordt er gezorgd voor de nodige dranken en versnaperingen. Geen zin in de sneukeltocht en wil je gewoon een hele avond aan het kampvuur blijven? Ook dat is geen enkel probleem, iedereen is welkom!

INSCHRIJVINGEN

We vragen vooraf in te schrijven en te betalen voor de sneukeltocht via dit formulier. Volwassenen betalen €10, dit geeft hen recht op 6 consumpties doorheen de tocht. Kinderen betalen €5, zij genieten van 3 consumpties en iets lekkers tijdens de tocht. Aan elke stop zijn ook drankkaarten te verkrijgen indien je graag wat meer drinkt. Dit zijn tevens dezelfde drankkaarten als op de scouts en kunnen na de sneukeltocht ook daar nog gebruikt worden.

BELANGRIJK!

Neem zeker een zaklamp mee, dit kan goed van pas komen op enkele donkerdere stukken van de sneukeltocht. Ook moedigen we iedereen zoveel mogelijk aan om met de fiets te komen. Het betalen van de drankkaarten kan cash of dmv de bancontact app!

Vragen? Aarzel dan niet om de groepsleiding te contacteren via groepsleiding@scoutsengidsenzele.be