3 november - Huur eens een jinner

Huur eens een jinner is back in town! Op zaterdag 3 november kunnen jullie alle vervelende klusjes doorschuiven naar JIN 2001 (jawel.. we zitten al aan 2001!) ten voordele van hun buitenlands kamp. Moet u verhuizen en heeft u écht geen zin om urenlang te sleuren, heeft u een stal die u eigenlijk al een paar maanden geleden moest uitmesten of maakt u gewoon vlug nog iets vuil om vervolgens beroep te kunnen doen op 1 van onze jinners? Elke reden is goed genoeg!

De jinners zijn beschikbaar zaterdag 3 november van 10u ’s morgens tot 17u ’s avonds! Interesse? Reserveer 1 van onze jinners via jinleiding@scoutsengidsenzele.be (U kan natuurlijk ook henzelf aanspreken of hun leiding).
In uw mail vermeldt u hoeveel jinners u nodig hebt, hoe lang u deze ongeveer nodig zult hebben en wat voor werk u voor hen in petto heeft! Wat de vergoeding betreft werken we met een vrije bijdrage. De opbrengst gaat integraal naar het buitenlands kamp!

Een stevige linker

Jin 2001