85 jaar Scouts en Gidsen Zele

Beste oudscouts, ouders en sympathisanten,

2018 is het jaar waarop Scouts en Gidsen Zele 85 jaar bestaat. Een jaar dat we dus niet zomaar kunnen laten voorbijgaan! Daarom verwelkomen we jullie graag op de scouts met een glaasje cava en enkele hapjes om te klinken op onze verjaardag. Het ideale moment om memorabele herinneringen op te halen van 85 jaar boordevol spel en plezier en de volgende 85 jaar in te zetten aan de hand van een hele fijne avond met jullie eigen scoutsvrienden-en vriendinnen, ouders en sympathisanten.

Vanaf 19u zijn jullie allen van harte welkom op onze receptie om vanaf 22u de avond naar een hoger niveau te tillen met een stevig danspasje! We leggen voor de veiligheid nog geen einduur vast..

We kijken er naar uit om jullie te mogen verwelkomen met een stevige linker!

De leiding

Op de hoogte blijven van deze topavond? Bezoek dan zeker ons Facebook-evenement!