Sneukeltocht en kampvuuravond 26/02

Beste leden, ouders en sympathisanten
26 februari zijn jullie allen welkom op onze sneukeltocht en kampvuuravond. Laten we er samen een warme en gezellige avond van maken, ideaal om de koude wintermaanden af te sluiten.

KORT
Start: 18u30 - 20u
Prijs: volwassenen €10 (6 consumpties tijdens de tocht + versnaperingen)/ Kinderen €5 (3 consumpties tijdens de tocht + versnaperingen).
Inschrijven kan via mail naar lise.goossens@scoutsengidsenzele.be , tem 20 februari 2022.

LANG
SNEUKELTOCHT
Tussen 18u30 en 20u kan je op ons scoutsterrein starten aan de sneukeltocht. Je kiest zelf in welke compagnie je op stap gaat. We bieden een tocht aan van 5km of 7km die aangeduid wordt aan de hand van wegwijzers onderweg. Bij de inschrijvingspost op het scoutsterrein krijg je je stempelkaart mee die recht geven op consumpties aan de 3 stops (5km) of 4 stops (7km) onderweg. Ook zullen er gratis fluovestjes ter beschikking gesteld worden om te gebruiken tijdens de wandeling. Elke stop voorziet verschillende dranken zoals jenever, glühwein, warme chocomelk, soep,... Indien de stempelkaart niet vol is na de tocht, geldt deze ook gewoon op ons scoutsterrein.

ZOEKSPEL
Tijdens de sneukeltocht kunnen kinderen vrijblijvend meedoen aan een "kraak de code spel"! Zoek aanwijzingen onderweg en vind de oplossing! Spelpapieren zijn te verkrijgen aan de inschrijvingspost. Kinderen die erin slagen de code te kraken, worden op de scouts beloond met iets lekkers!

KAMPVUUR
Na de gezellige wandeling kom je terug uit op ons scoutsterrein, waar iedereen zich kan verwarmen aan het knetterend kampvuur. Ook hier zorgen we voor de nodige warme dranken en versnaperingen. Geen zin in de sneukeltocht maar wil je gewoon een hele avond aan het kampvuur blijven? Ook dat is geen enkel probleem, iedereen welkom!

INSCHRIJVINGEN
We vragen vooraf in te schrijven en te betalen voor de sneukeltocht via mail naar lise.goossens@scoutsengidsenzele.be met vermelding van naam en aantal deelnemers. Betalen kan via overschrijving op het rekeningnummer BE90 7370 3698 5032, met vermelding "Sneukeltocht - naam - aantal deelnemers". Volwassenen betalen €10, dit geeft hun recht op 6 consumpties doorheen de tocht. Kinderen betalen €5, zij genieten van 3 consumpties en iets lekkers tijdens de tocht. Aan elke stop zijn er ook drankkaarten te verkrijgen indien je graag wat meer drinkt. Dit zijn dezelfde drankkaarten als op de scouts en kunnen na de sneukeltocht ook daar nog gebruikt worden.

BELANGRIJK
Neem zeker een zaklamp mee, dit kan goed van pas komen op enkele donkerdere stukken van de sneukeltocht. Ook moedigen we iedereen zoveel mogelijk aan om met de fiets te komen. Het betalen van de drankkaarten kan cash of d.m.v. de bancontact app!

Hopelijk tot dan!

Een stevige linker,