Voorinschrijving kapoenen 2021 - 2022

Waarschuwingsbericht

Inzenden van dit formulier is niet langer mogelijk.

De inschrijvingen openen op maandag 23 augustus 2021 om 20u00.

Een kind kan aansluiten bij de kapoenen als hij of zij 6 jaar wordt vóór 1 januari van het lopende werkjaar ofwel in het eerste leerjaar zit. (geboortejaar 2015 voor werkjaar 2021-2022)

Kapoenen kunnen zich voorinschrijven via dit formulier. De regels van de kapoenen-ledenstop zullen toegepast worden. Klik hier voor meer informatieDe uiterste inschrijfdatum is maandagavond 30 augustus 2021 om 22u00.

Op 2 september zal iedereen een mailtje ontvangen met het nieuws of er al dan niet plaats was voor zijn/haar kind.

Volg nadien tijdig de betalingsinstructies ivm het lidgeld om de plaats definitief te bevestigen of stuur een mailtje naar inschrijven@scoutsengidsenzele.be zodat we een andere kapoen gelukkig kunnen maken met jouw plaatsje!