Kabouters

De kabouters zijn gezellige meisjes van het 3e, 4e en 5e leerjaar en ook zij kunnen zich elke zaterdagmiddag 3 uur lang uitleven op de scouts. Doorheen het scoutsjaar worden er verschillende leuke activiteiten georganiseerd; vuile spelletjes, een rechtendoortocht, een echt stadsspel, een spannende quiz, een overnachting, een uitstap naar het zwembad,... en nog zoveel meer! We proberen met onze activiteiten van de kabouters een hechte vriendinnengroep te maken, door ze te leren samenwerken en spelen met iedereen. Het spetterende scoutsjaar sluiten we dan af met een 10 daags kamp vol fijne activiteiten. Daar kunnen de meisjes elke dag naar hartenlust spelen en elkaar op andere manieren leren kennen. Gezelligheid troef bij deze girls, dus aarzel niet om het eens te proberen!

E-mail: kabouterleiding@scoutsengidsenzele.be