Inschrijvingen 2022-2023

Hierbij alvast de informatie i.v.m. het inschrijven van leden voor het werkjaar 2022-2023. Informatie ivm het verloop van de activiteiten van het nieuwe werkjaar volgt binnenkort.

Het nieuwe scoutsjaar staat voor de deur en de leiding staat alvast te popelen om eraan te beginnen. Vanaf maandagavond 22 augustus 2022 om 20u00 gaan dan ook de online inschrijvingen voor onze leden open. Deze manier van inschrijven is voor alle takken hetzelfde, ook voor de kapoenen. Gezien de voorbije 2 jaar het maximum aantal niet bereikt werd, zullen we dit jaar niet met een kapoenenstop werken.

Indien er hieromtrent nog vragen zijn, aarzel dan niet om een mailtje te sturen naar groepsleiding@scoutsengidsenzele.be